dinsdag 1 september 2009

Opbrengst geldinzameling project



Hallo allemaal,

Donderdag is het zo ver: om 20u stijgt het vliegtuig op richting Malawi zodat ik ter plaatse de handen uit de mouwen kan gaan steken.
Aangezien ik ook al op voorhand iets wou doen voor het project ben ik het in juni bij de noord-zuidraad van Olen gaan voorstellen in de hoop subsidies te verwerven voor de mensen ginder. De raad was zo vriendelijk om maar liefst 1000 euro te storten op de rekening van yoce: bedankt hier voor!
Vorige week vrijdag hebben we ook nog een fuif georganiseerd om wat geld bijeen te krijgen en om ons met zijn allen nog eens goed te amuseren. Dit is dan ook gelukt. We hebben ruim 2500 euro kunnen overschrijven naar de rekeningen van yoce en menig man heeft de volgende dag last gehad van een serieuze kater owv de goede investeringen, waarvoor dank!
Een extra bedankje aan de sponsors, de superfantastische Continental Radial Band, de uitstekende doch hele zatte dj en aan al de helpers.
Op 12 september wordt er bij umicore gelopen voor het goede doel. Kris gaat samen met zijn collega's nog eens een extra inspanning doen en proberen om 125 km in totaal te lopen. Ze kunnen hier 250 euro mee verdienen. Het gaat hier wel degelijk om Kris Baetens, zoon van Lisette en Roger. Voor al diegenen die dit wonder willen meemaken is het op 12 september aan het fabriek van Olen te doen. Supporters met zakjes water en energierepen zijn altijd welkom, eventueel een verpleger om de eerste zorgen toe te passen.
Indien jullie willen weten wat er met het geld gebeurt kunnen jullie steeds een kijkje nemen op http://www.yocevim.org/
Eenmaal in Afrika zal ik proberen om geregeld iets op de blog te zetten.

groetjes,
Veerle


7 opmerkingen:

  1. Doe da goe ginder hé lifke, en de 12ste loop 'k ze er allemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blog, puik werk Kris
    Spijtig dat ik dat weekend van de 12de net weg ben want dat had ik wel willen zien :d
    Laat iets weten over hoe dat verlopen is he
    k Vind het wel leuk dat je voor mijn zusje deze blog hebt gemaakt zodat ik kan volgen hoe het haar ginder vergaat :d
    Veel suc6 in Malawi en ik ga zeker aan u denken

    Vele lieve groeten vanwege uw broer Berten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veerleke... Jaja met die rugzak is het een Veerleke, Wees voorzichtig maar ga geen avontuur uit de weg zou ik zeggen! Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Veel plezier en tot het einde van het jaar!
    xxx
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Seg Kris,

    Ik ben geen computerknobbel, maar hoe komt dat ik een B heb en jullie een manneke?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Da weet ik eigelijk ook nie, de B van Babe misschien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan zijn Kris, kan zijn ;-) Enfin, ik dacht dat gij informatica gevolgd had, vandaar. Alé tot de volgende!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. :) Ik weet het echt ni Iris, msschn heeft het iets te maken met de manier waarop je inlogd als je een reactie wilt geven.

    BeantwoordenVerwijderen